Customer Contact Styles Questionnaire (CCSQ) je upitnik za procenu stilova ponašanja posebno dizajniran za ulazne pozicije u radu sa klijentima, call-centrima i prodaji. On meri potencijal za dobar odnos prema klijentima, sposobnost ubeđivanja i pregovaranja.

Saznajte koliko uspešno će vaši zaposleni ostvariti saradnju sa klijentima i efektivno rešavati probleme. S obzirom da svakodnevni kontakt sa ljudima predstavlja potencijalni izvor stresa, CCSQ vam daje jasne indikatore o pouzdanosti i nivou otpornosti na stres kod potencijalnih zaposlenih.

Detaljnije o CCSQ

Kako funkcioniše i šta meri?


CCSQ procenjuje preferencije ponašanja na poslu, na osnovu 16 ključnih dimenzija. Ove dimenzije su podeljene u tri veća segmenta:

» Odnos sa ljudima:
Uverljivost, samokontrola, empatija, skromnost, uključenost, društvenost

» Stil razmišljanja:
Analitičnost, inovativnost, fleksibilnost, strukturisanost, orijentacija na detalje, savesnost

» Emocije i dinamika:
Otpornost na stres, takmičarski duh, orijentacija na rezultat, energičnost, konzistentnost

U čemu je tajna CCSQ?
On meri potencijal za dobar odnos prema klijentima, sposobnost ubeđivanja i pregovaranja, saradnje, rešavanja problema, organizovanost, pouzdanost i otpornost na stres.

Ključne karakteristike


CCSQ Ima ukupno 128 pitanja poslovnog karaktera
Ceo proces se odvija online
Brz i jednostavan (za popunjavanje potrebno maksimalno 30 minuta)
Dostupan na srpskom i engleskom
Nakon urađenog upitnika dobija se vodič za intervju sa već generisanim predlozima pitanja za svaku dimenziju na osnovu dobijene procene
Mogućnost generisanja dva izveštaja:
»Opšti profil ličnosti
»Izveštaj za menadžera sa preporukama
Vodič za intervju
Nakon urađenog upitnika dobija se vodič za intervju sa već generisanim predlozima pitanja za svaku dimenziju na osnovu dobijene procene

Benefiti korišćenja CCSQ upitnika:


Povećava verovatnoću odabira pravih zaposlenih
Smanjuje fluktuaciju zaposlenih
Smanjuje troškove, jer čini proces zapošljavanja mnogo efikasnijim
Identifikuje skrivene razloge za slab radni učinak
Omogućava vam da planirate prilagođeniju i efektivniju razvojnu strategiju
Imate pitanja? Kontaktirajte nas:
Brojevi telefona:
+ 381 (0)11 4123 470
+ 381 (0)11 4123 410
Adresa:
Bulevar kralja Aleksandra 219/II Beograd, Srbija

Pročitaj još

Pročitaje članke sa sličnom temom.
Atria Talent Management poseduje sveobuhvatno znanje i tehnologije koje će vam pomoći da usvojite najbolju praksu i obezbediti da uvek donosite prave odluke o svojim zaposlenima.