Uspešna priča klijenta – DHL u procesu restrukturacije
14/09/2017
  • atmadmin
  • Blog
  • Коментари су искључени на Uspešna priča klijenta – DHL u procesu restrukturacije
Naš partner SHL Talent Assessments je sproveo proces restrukturacije kompanije DHL u Ujedinjenom Kraljevstvu. DHL je započeo veliko organizaciono preuređivanje i potrebno je bilo objektivno uskladiti menadžere sa novim ulogama. “Radili smo na potrebi klijenta da obezbedi robustan proces koji je profesionalan i pošten kako bi se što bolje odgovorilo na predstojeći izazov.”
Izazov klijenta
Reorganizacija unutar DHL International UK Ltd uključila je oko 70 senior menadžera.

U cilju održavanja vodećeg položaja u industriji, kompanija DHL je započela značajano organizaciono preuređivanje u oblasti prodaje i prodajnih kanala. Nova struktura je zahtevala odvajanje prodaje i operativne funkcije kako bi se na najbolji mogući način odgovorilo na potrebe kupaca i obezbedio komercijalni rast kompanije.

Ciljevi kompanije bili su:
• Da se menadžeri objektivno povežu sa novim ulogama na osnovu svog dosadašnjeg iskustva i potencijala
• Da se osmisli proces koji bi podržao kontinuiran razvoj poslovno relevantnih kompetencija
• Da se obezbedi razumevanje novih uloga, procesa i dela koje bi menadžeri imali nakon reorganizacije
• Da menadžeri budu aktivno uključeni u celokupan proces promene
• Da se osigura profesionalan, transparentan, pravičan i robustan proces

Rešenje
Realizacija razvojnog centra

Tim za procenjivanje talenata SHL-a radio je sa HR timom DHL-a i linijskim menadžerima kako bi se identifikovale kompetencije potrebne za nove uloge. Tim je pružao podršku prilikom poboljšanja postojećeg okvira kompetencija menadžmenta DHL-a kako bi osigurali da su pravilno ponašajno definisane i objektivno merljive u okviru razvojnog centra koji je sledio.

“Osmislili smo radionicu kao vid podrške za sve učesnike jednodnevnog razvojnog centra. Kako bi se ublažili strahovi i zabrinutost, menadžeri su informisani o novom načinu organizacije i dat im je sveobuhvatan brifing o usklađivanju posla i razvojnom procesu. Koristeći OPQ (Occupational Personality Questionnaire) i MQ (Motivation Questionnaire) identifikovale su se lične preferencije i motivacija menadžera. Nakon toga, usledilo je poređenje dobijenih rezultata sa prethodno definisanim kompetencijama neophodnih za određene pozicije. Radionica je takođe uključivala i savete vezane za planiranje karijere i suočavanje sa promenama koje su njima bile u toku. Feedback od učesnika je bio odličan, osetili su se kao deo promene i što je najvažnije, da je njihovo mišljenje relevantno.“

“Nakon toga, naš tim je dizajnirao jednodnevni razvojni centar kako bi se identifikovao trenutni nivo razvijenosti definisanih kompetencija. Korišćene su SHL vežbe strateškog menadžmenta kako bi se izmerile relevantne kompetencije. DHL-ov HR i linijski menadžeri bili su uključeni u kompletan razvojni proces. U okviru razvojnog centra članovi DHL tima su svojim učešćem stekli kredibilitet, dok su od strane SHL procenjivača dobili tehničku ekspertizu i osigurali objektivnost i nepristrasnost”

Rezultati
Tražena poslovna vrednost je postignuta

Nakon razvojnog centra procenjivači su imali jasnu sliku o potencijalu i razvijenosti kompetencija za svaku ulogu. Zahvaljujući dobijenim izveštajima učesnici su dobijali konstruktivnu povratnu informaciju sa jasno naznačenim smernicama za razvoj, ali i trenutnim snagama. SHL tim je davao razvojno orijentisane izveštaje svakom učesniku kako bi podržao celokupan razvojni proces. Maggie Bellis, direktorka HR, rekla je: “Partnerstvo DHL International UK Ltd i SHL-a pružilo je fer i robustan proces prilikom dodeljivanja novih ključnih uloga našim senior menadžerima. Naš glavni cilj bio je pružiti kontinuirani razvoj i podršku našim menadžerima i omogućiti im da realizuju svoj potencijal. Tim je pružio stručnost i odlično partnerstvo, kako bi nam pomogli da ostvarimo naše ciljeve.”

Pročitaj još

Pročitaje članke sa sličnom temom.