Kompanija Atria Group raspisuje konkurs
20/03/2019
  • atmadmin
  • Vesti
  • Коментари су искључени на Kompanija Atria Group raspisuje konkurs

Tražimo novog kolegu ili koleginicu za poziciju Talent Management Specialist. U okviru ovog radnog mesta, osoba će:

• Održavati i stvarati odnose sa postojećim i novim klijentima,
• Biti zadužena za organizaciju obuke portfolija SHL
• Aktivno promovisati treninge iz portfolija Atria Talent Management
• Aktivno promoviati SHL portfolio proizvoda

Osoba koju tražimo će u okviru ovog radnog mesta raditi sa regionalnim, međunarodnim i multidisciplinarnim timom saradnika (HR konsultanti, treneri, marketinški tim, …) kako bi razvili efikasna rešenja u cilju poboljšanja odnosa sa klijentima i poboljšanja poslovnih rezultata.

Кljučne odgovornosti:

  • Identifikovanje novih poslovnih mogućnosti
  • Svakodnevno direktno komuniciranje sa novim i postojećim klijentima
  • Organizovanje i vođenje sastanaka sa novim i postojećim klijentima
  • Izrađivanje ponude u skladu sa potrebama klijenata
  • Predstavljanje kompanije na eksternim događajima – networking, konferencije…
  • Postavljanje i realizovanje kvartalnih i nedeljnih targeta
  • Vođenje računa o tome da su svi podaci u CRM-u ispravni i ažurni.
  • Vladanje programima Atria Talent Management i bliska saradnja sa koordinatorom SHL projekta
  • Praćenje rezultate razvojnih aktivnosti
  • Učestvovanje u kreiranju i implementaciji marketinške strategije za programe obuke
  • Istraživanje organizacija i pojedinaca radi identifikacije novih potencijalnih tržišta

Кljučne kompetencije:

  • Odlična telefonska, usmena i pisana komunikacija.
  • Uspostavljanje odnosa i umrežavanje sa različitim ljudima.
  • Sposobnost podrške klijentima u prepoznavanju potreba.
  • Preduzetničko i komercijalno razmišljanje.
  • Uticajnost
  • Sposobnost aktivne komunikacije sa velikim brojem klijenata

Uslovi:

  • Minimum VI stepen stručne spreme (psihologije)
  • Odlično poznavanje psihometrijskih alata
  • Napredno poznavanje govornog i pisanog engleskog jezika
  • Napredno poznavanje Word-a, Excel-a, Google Drive-a,internet pretraživača
  • Aktivno korišćenje LinkedIn-a i drugih društvenih mreža
  • Razvijena sposobnost prepoznavanja ciljne grupe klijenata i prepoznavanja potreba klijenata

Radno iskustvo:

• Najmanje 3 godine iskustva u prodaji, vođenju tima, po mogućnosti B2B prodajnim uslugama, HR uslugama itd.

Naša ponuda:

  • Rad u ambicioznom i veoma dinamičnom timu
  • Okruženje koje omogućava kontinuirano usavršavanje u oblasti razvoja ljudi
  • Adekvatna finansijska nadoknada koja se sastoji iz fiksnog i varijabilnog dela. Varijabilni deo omogućava pretvaranje adekvatne finansijske nadoknade u izazovnu
  • Mogućnost rada na međunarodnim projektima
Svi zainteresovani mogu poslati svoj CV na do 4.4.2019.godine.

Pročitaj još

Pročitaje članke sa sličnom temom.